Hej,
 
Fastighetsägarna informerade nyligen om ett planerat stopp i tillgången av varmvattnet. De talade bara om det i appen, vilket innebar att många medlemmar missade stoppet.

Jag motionerade till förra stämman om vissa regler för informationen till oss medlemmar men den avslogs av styrelsen.
 
Föreslår ännu en gång följande:
Information som påverkat medlemmarnas vardag ska anslås i porten.
Det gäller exermpelvis avbrott i vatten och värme, städning eller annat arbete som stör användningen av tvättstuga etc. Informationen ska dessutom läggas upp på föreningens hemsida.
 
Information från senaste styrelsesammanträde läggs in på föreningens hemsida
Efter varje styrelsemöte bör en summering av det som beslutats läggas in på föreningens hemsida.

Information från Fastighetsägarna
Förutom att den informationen kommer i appen måste den också läggas upp på föreningenns hemsida. Påverkar den medlemmarnas vardag ska informationen anslås i porten.
 
Vad tycker Du? Sänd gärna dina synpunkter till [email protected]